FAQ: Proces zamówienia
Sprawdź pytania naszych klientów i nasze odpowiedzi. Jeśli nie znajdziesz tego, czego szukasz SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Product miesiąca
Smart cube eko – opatentowany zestaw biurowy
Wyjątkowo pomysłowe rozwiązanie łączące w sobie stojak na długopisy, pojemnik na spinacze, wizytownik, miejsce na karteczki, podstawę pod telefon i kolorowe znaczniki…
![](https://grupa.capira.pl/wp-content/uploads/2023/09/1080x1080-03-ECO-E.jpg)
Nie pracujemy na powierzonych materiałach.
MOQ (minimalna ilość zamówienia) to 100 szt. lub więcej.
Minimalna ilość zamówienia zależy od produktu oraz kategorii, do której produkt należy.
Informacja na temat minimalnej ilości zamówienia znajduje się w karcie każdego produktu.
MOQ dla produktów indywidualnych/ nowych to 250 sztuk.
Nie realizujemy zamówień mniejszych niż określona minimalna ilość zamówienia.
Wyjątek stanowią długopisy metalowe w zestawach.
Czas produkcji zamówienia uzależniony jest od typu produktu.
Średni czas produkcji to 3 do 4 tygodni liczone od akceptacji plików produkcyjnych.
Niektóre zamówienia realizujemy jednak nawet w ciągu 7 – 14 dni roboczych.
Czas realizacji zamówienia podawany jest w procesie składania zamówienia.
Zamówienia przyjmujemy drogą mailową na adres opiekuna handlowego firmy.
Zamówienie należy złożyć podając numer oferty, symbol produktu i jego ilość.
Zamówienia realizujemy w oparciu o nasze OWWH.
Realizacja zamówienia po akceptacji plików produkcyjnych odbywa się etapami, 1. wydruk arkuszy, 2. uszlachetnianie, 3. sztancowanie, 4. wyrywanie, 5. klejenie, 6. montaż, 7. pakowanie, dlatego nie ma możliwości wyprodukowania 1 sztuki produktu do akceptacji.
Istnieje możliwość wykonania prototypu produktu do akceptacji przed właściwą produkcją zamówienia. Prototypy są dodatkowo płatne, a czas realizacji zamówienia liczony jest od akceptacji prototypu. Oferujemy prototypy produkcyjne/ offsetowe, których koszt jest najwyższy, prototypy cyfrowe oraz prototypy bez zadruku. Ponadto przed realizacją zamówienia istnieje możliwość zamówienia odpłatnego wydruku proof do akceptacji.
Dla nowych kontrahentów obowiązuje 100% przedpłaty.
Po 3 pierwszych zamówieniach złożonych w ciągu 6 miesięcy kontrahent otrzymuje nowe warunki płatności 50% przedpłaty i 50% w terminie 7 dni, przy czym wartość kredytu kupieckiego nie może przekraczać wartości 3 pierwszych zamówień.
Stali klienci mają ustalone indywidualne warunki płatności, a terminy płatności to 7, 14, 21 i maksymalnie 30 dni od wystawienia faktury końcowej.
Koszt nowego wykrojnika zależy od realizowanego produktu.
Koszty są różne w zależności od wielkości i stopnia skomplikowania nowego produktu.
Przykładowe koszty wykrojników to np. 600 złotych netto.
Wykrojniki pozostają własnością firmy Capira.